Despre mine

Powered By Blogger

vineri, 5 februarie 2010

Molly's leapsa

Va trebui sa am mai multa grija, Mr. Molly a inceput sa roada la blanurile mele... Iote-te ce leapsa mi-a trimis

05 februarie 2010

Leapsa cu initiala prenumelui (pe cocotate)! :)

1. Prenume: mARIUS (al doilea tot cu m)                                                 cRISTIAN
2. Cateva cuvinte din 4 litere: mOLIE, mOHAIR, mOBIL, mOLECULA     cALTI, cOVOR, cARPETA, cROCHETE
3. Nume de baiat: mIREL                                                                    cORNEL
4. Nume de fata: mIRELA                                                                 cORNELIA
5. O ocupatie: mANAGER ("urca firma pana la cer" - Partizan)             cROITOR
6. O culoare: mOV (aici m-a nimerit)                                                 cREM
7. Ceva ce sa porti in viitorul apropiat: mAPA (daca ma ratacesc?)    cAGULA
8. Un nume de mancare: mAZARE                                                 cIORBA DE COCOS
9. Ceva ce gasesti in baie: mASCA (am oglinda in baie :)))))))) )       cOVORAS
10. Un loc: mEXIC (tequila
sunrise - Cypress Hill)                       cROATIA
11. Un motiv pentru intarziere: mAHMUR :)))))))))))                    cascat                                        
12. Ceva ce ai urla: mUUUUUUUUUUUUUUUUU                       cALCA, FATA, NU ...
13. Un titlu de film: mADAGASCAR                                          cASABLANCA
14. Ceva de baut: mETAXA                                                       cONIAC
15. Un grup muzical: mONDIAL                                                  
cONFORTABLY  NUMB    PINK FLOYD    
16. Un animal: mAMUT                                                                Cangur
17. Nume de strada: mATASARI                                                      cUTITUL DE ARGINT
18. O marca de masina: mAZDA                                                  Citroen(naspa...)
19. Titlul unei melodii: mAMBO NO.5 (LOU BEGA)                       cASA MEA- SIMILEA- o Doamna...


cN SFARSIT... PLEC SA REZOLV SI CATE CEVA AZI, MOLLY...

5 comentarii:

  1. Nu va suparati pe mine, dar eu nu pricep ce-i cu lepsele astea si nu ma bag... nu vad rostu', zau asa... Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu l-am vazut (rostul) si uite ce a iesit. Molly, intai de toate te rog sa postezi instructiunile pentru fiecare.

    RăspundețiȘtergere
  3. aloooooo .....alooooooooooo......nea iancu'!

    RăspundețiȘtergere