Despre mine

Powered By Blogger

vineri, 18 decembrie 2009

In sfarsit...

Am inceput ieri. Sa pipai lumea asta. Lumea voastra, a prietenilor tastatori. Cineva mi-a spus ca m-ar putea ajuta. Nu-i dau numele, imi este deja apropiata si nu este intr-un moment foarte bun al vietii.Asa simt eu din ce povesteste. Sa zic asa o menajez. Insa tot ea m-a ajutat pana la urma, cu un " tu fa-ti blog si pe urma mai discutam " Si m-a cuprins o ambitie ciudata si am bajbait pana am ajuns aici. Am sa va salut simplu. Si am sa incerc sa-mi deschid sufletul pe aici, unde nu pot fi ranit. Intotdeauna am considerat ca am o experienta de viata care ar putea fi subiectul a cateva carti. Bune. Nu varsta este cauza, desi nu mai sunt adolescent de mult timp. Fac parte dintr-o anumita generatie. Prietenii stiu despre ce vorbesc...

5 comentarii:

  1. Uraaa... Bravo! Bun venit in randul nostru! Viata lunga si frumoasa, DyaZ!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nevoia te invata... Nevoia de suflet. De suflete. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Toti avem nevoie de suflet . Al tau pe unde a ramas ? Sau, ma rog, continutul...

    RăspundețiȘtergere
  4. L-am asezat pe un altar. Si nu am avut timp sa-l iau inapoi. Nici nu stiu daca mai aveam ce sa fac cu el. Daca il ai si este singur ce faci cu un suflet ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Il ingrijesti... va veni o zi cand isi va gasi perechea...

    RăspundețiȘtergere