Despre mine

Powered By Blogger

luni, 18 ianuarie 2010

Alint

Am inceput din nou sa simt.
Azi mi-am dat voie sa m-alint,
De gand, de vant, de cate-o floare
Si parca nu mai doare asa tare.

Imi simt din nou viata prin vene,
"Veghea s-a dus", zice Mos Ene,
Dar este vorba doar de noapte,
Ziua nu este loc de soapte,

Ziua sa strigi, cat pot plamanii,
Ca nu mai pot fi ei stapanii, 
Cainii vor vrea in permanenta
Sa aiba caii dependenta,

Sa-i stie morti, de oboseala,
Ca sa se stranga toti la oala,
Sa devoreze tot tainul
Sa nu-si mai aminteasca chinul,

De a fi prosti. Si latratori. 
Intotdeauna-mi dau fiori,
In haitele ce se aduna,
Dulaii  cu dare de mana.

Azi imi permit un zambet larg,
Sunt pe-nseuatul meu cal sarg,
Imi pasa mai putin de mine
Si de istoria ce vine.

Imi pasa doar de a mea viata,
Legata doar intamplator de-o ata
Cu doua noduri, uite-asa,
Cum se facea in Frigia,

De viata voastra si a mea,
Noi trecem relativ prin ea,
De taina de a fi tot viu
Pan-voi ajunge Pamantiu,

Stiu ca le-am cam incurcat cu totul,
Versul nu este corect tot locul
Dar nu face diferente viata,
Parca-i Mita precupeata,

Nu vreau decat sa ma alint, 
De gand, de vant, de cate-o floare.
Si cainii, ţaţa si cu caii...
Sa stiti ca uneori mai mint.

2 comentarii:

  1. nea iancule, nu te prea prinde poezia, mai bine epigrama

    dar continua, stii doar prin exercitiu capata forma.

    P.S. - mi-a placut mai mult "Categoria B"

    RăspundețiȘtergere
  2. ...stiu, Molly, exista o expresie celebra a lui Eminovici, "insirand cuvinte goale ce din coada au sa sune"... Daca vrei, am vrut sa scriu doar pentru mine. Am atasat fiecarei strofe cate un gand, mai mult sau mai putin revelat. Nu te gandi ca insist sa devin poet, cuvantul ca atare si pasiunea de a scrie versuri nu prea fac casa buna cu mine. Ce franc ai fost, asta da comportament vertical

    RăspundețiȘtergere