Despre mine

Powered By Blogger

joi, 21 ianuarie 2010

Ce ne pasa

Imi pasa de lumina Soarelui. Imi pasa ca exista pentru a ne incalzi sufletele, atunci cand nu au alta sursa de caldura. Nu-mi pasa prin ce procedee fizico-chimice se formeaza si ajunge pana la noi.

Imi pasa de zambetul oamenilor, ma face sa le observ fetele si sa ma gandesc ca toate nemultumirile lor au fost, cel putin pentru moment, uitate. Nu-mi pasa sa stiu evenimentul care a declansat acea manifestare de bucurie. Si asta pentru ca s-ar putea sa fac sa dispara acel zambet.

Imi pasa de starea natiunii. De grijile care ne macina zilnic, laolalta, fara sa aleaga dintre noi decat pe potentatii vremii. Nu-mi pasa de framantarile sufletesti generatoare de insomnii ale unor personaje care se gandesc cum sa faca al 2-lea milion de dolari.

Imi pasa de oamenii care au puterea de a darui. Cei care o fac din suflet si nu cauta niciodata o rasplata fara de care nu ar putea darui. Nu-mi pasa de cei care cred ca daruiesc si de fapt comercializeaza totul  incepand cu sentimentele.

Imi pasa de oamenii corecti. Care, macar uneori, uita de propriile ambitii si interese si recunosc adevarul. Nu-mi pasa de sarlatani si de oameni de nimic, asa cum se definesc prin propriile manifestari.

Imi pasa de semenii mei, mai buni, mai rai, asa cum i-a lasat Dumnezeu. Si-mi pasa de ei pentru ca realizeaza locul in care sunt.  Nu-mi pasa de ce a vrut sa arunce Dumnezeu , lasand partea de lume de care vorbesc ca pe o punga de gunoi uitata la poarta.

Imi pasa... Uneori nu-mi mai pasa de nimic.

Putine ar trebui sa fie  lucrurile , imprejurarile sau fiintele de care sa nu ne pese. Pentru ca ele, reunite, dau un sens vietii noastre.

3 comentarii:

  1. la toti ne pasa (mai mult sau mai putin), daca nu ne-ar pasa nu am fi oameni.

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori nu-mi pasa de nimic si de nimeni... Nu sunt om ? Nu merita...

    RăspundețiȘtergere
  3. nea iancule, poate e pe moment, pe o fractiune de secunda sau ai impresia ca nu iti pasa.

    RăspundețiȘtergere