Despre mine

Powered By Blogger

joi, 28 ianuarie 2010

Piano...

     Argumentele au nevoie de forta. De forta probanta, de forta naturala , de forta evidenta. Insa nu voi putea intelege niciodata de unde pana unde vocea ridicata a devenit argument. In orice schimb de idei, mai mult sau mai putin prietenesc, mai mult sau mai putin tehnic, mai mult sau mai putin afectat de viata politica. ( Scrisul asta imi da senzatii ciudate, tot am senzatia ca am scris Putin, nu stiu de ce ma pune pe ganduri personajul stiutor de judo ).
    Nu  ma agatam de voce puternica si ridicata daca nu-mi afecta viata zilnica. Am obosit sa-i tot aud pe toti obositii cum triumfa strigand in gura mare, parca preluand o zicere a lui Churchill, " daca vrei sa izbandesti, striga tare si agita o bata mare ". Si uneori ma retrag dezgustat si nu am decat de pierdut. Ar trebui sa gasesc un soi de arma pentru situatii de genul asta. Si nu ma refer la feminin...

9 comentarii:

  1. Eu daca aud, intr-o incapere, ca cineva ridica vocea, fuuuug!!! Ridicarea tonului e invers proportionala cu marimea creierului, I think.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si cat poti sa fugi, JR ? In fond problema ramane nerezolvata. Si daca le atragi atentia iti raspund ca asa au ei vocea puternica si vorbesc de regula rastit. Unde poti spune asta, bineinteles.

    RăspundețiȘtergere
  3. nea iancule, simti si vezi daca cineva chiar asa vorbeste.

    eu sunt opusul "la rose jaune" , eu ridic vocea daca interlocutorul meu o face(iar dupa terminarea conflictului verbal, imi dau seama cat de prost am fost din nou, i-am facut "jocul")

    RăspundețiȘtergere
  4. Ha ! Hai, ridica vocea si aici... Chiar daca ai motive, poti sa racnesti cat vrei, te va intampina o liniste mormantala.
    Eu nu fug dar incerc sa ma invart numai in sectoare sigure, libere de galagiosi, desi as fugi mancand pamantul, sa nu mai aud in veci de ei.

    RăspundețiȘtergere
  5. O arma de multe ori eficienta e umorul, cu toate nuantele lui, de la ironie pana la cinism. Bine folosit, are efectul de a inchide gura celor zgomotosi.

    RăspundețiȘtergere
  6. @plmrf da, cred ca ar putea fi o arma umorul, depinde si de conjunctura.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai ceva impotriva vocalelor?
    "plmrf" arata ca dracu'.

    RăspundețiȘtergere
  8. Scuze. Nici nu mi-a trecut prin cap ce zici tu, ca a iesit nu stiu cum. Cred ca m-am molipsit de la eba... Sa-mi spui cum pot sa-mi repar greseala.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mda, am o pedeapsa crunta pt tine : urmatoarea postare sa fie cu un mesaj optimist, daca se poate chiar euforic. Asa, ca dupa vreo 3 diazepame. :))))

    RăspundețiȘtergere