Despre mine

Powered By Blogger

miercuri, 27 ianuarie 2010

Motivatia pietonului

                 
         Face piciorul frumos. Mersul pe jos. Asta am gasit-o undeva si am aplicat-o direct, copy-mind-paste. Dar seamana al naibii de mult cu " asa vrea muschii mei". Adica ce picior se face mai frumos, stg sau dr ? Sau este la alegere ? Daca zicea ca face tenul frumos, treaca-mearga, punem la socoteala doar ca ten frumos ar fi unul masliniu de atata fum de motorina arsa de inmatriculatele pe patru roti, eventual stropit din belsug cu noroi sau mazga proaspat recoltata de Pirelli de pe asfalt. Din gropile din asfalt.

       

3 comentarii:

  1. eee .... vad ca mazga nu este una oarecare :)
    mai mult este si proaspata.

    asta trebuie sa indure "pitonul" in viata de zi cu zi.

    RăspundețiȘtergere
  2. pieton esti de voie sau de nevoie... ipostaza nu e confortabila, oricum (spuse una care turbeaza dupa o zi fara masina)

    RăspundețiȘtergere
  3. Molly, este proaspat recoltata... Sa nu spui ca trebuie sa fiu pedepsit ca am facut reclama...

    JR, de voie nu am apucat inca sa fiu pieton. Si chiar am ajuns la birou mazgalit de un Logan... Care nu va sti niciodata cat au ras partenerii cand m-au vazut si le-am povestit cum a fost

    RăspundețiȘtergere