Despre mine

Powered By Blogger

sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Romania ?

      Stiri. Localitatea Cerchez, judetul Constanta. Crime. Cu cruzime. Ingropati de vii. Dumnezeule, unde s-a ajuns... De fapt unde s-a plecat...
      In urma cu ceva ani m-am vrut vanator. Si am cumparat o arma. Doua tevi, cartuse, echipament... Nu am putut insa trece peste ideea ca provoc moartea unei fiinte, fara a avea nici un fel de justificare. Intre timp am scapat de arma si de framantarile generate de utilitatea ei.
      Ceva nu se potriveste. Indivizii aia au putut sa suprime vieti, nejustificat ( un soi de pleonasm-nici o situatie nu justifica, niciodata, omorul ) .Eu nu am putut sa ucid nici macar o salbaticiune. Care parte este defecta, lumea mea sau lumea lor ? 

10 comentarii:

  1. nu am inteles niciodata vanatoare.
    in epoca primitiva, se vana pentru mancare. acuma pentru ce?

    P.S. - arma era Purdey? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. pt fun, evident.

    ai vanat vreodata? ai habar cat de cool e? incearca, apoi mai vorbim. altfel esti ca un virgin care'si da cu parerea despre sex.

    RăspundețiȘtergere
  3. imi dau seama ce "fun" trebuie sa fie.
    ai ce sa le povestesti copiilor, cat de marfa este sa ucizi.

    te simti mai cool, mai barbat, mai macho cu arma in mana!

    "-Tati, tati unde te duci?
    -Hai, dute si joaca-te! Tati trebuie sa isi satisfaca instinctul primar! Nu are timp de prostii!"

    P.S. - 162 DE ANIMALE VANATE LA BALS TOT PENTRU DISTRACTIE.

    RăspundețiȘtergere
  4. Strenikov, nu, nu am vanat. Poate fi cool. Nu judec pe vanatorii care fac asta din pasiune. Este problema lor, este legal si moralitatea actului in sine le apartine. Si nici cu Molly nu tin. Postasem undeva o parere prin care de pricipiu comparam abatoarele cu vanatoarea de la Balc. Si nu gaseam mare diferenta. Imi exprimam teama de criminalii nenorociti care colcaie printre noi...

    RăspundețiȘtergere
  5. nea iancule, eu raman in opozitie cu privire la pasiunea asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Vrei sa-ti spun ceva ? Nu pari vegetarian...

    RăspundețiȘtergere
  7. nu sunt vegetarian, dar pentru ce sa vanez 160 de animale?
    cand pot ma duc la un supermarket.

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai, prietene, nu a vanat unul singur, au fost o groaza de vanatori, poate mai multi ca mistretii... Tu crezi ca in abatoare se kilaresc mai putine exemplare ?

    RăspundețiȘtergere