Despre mine

Powered By Blogger

vineri, 15 ianuarie 2010

Categoria B

Cu drag si spor,
Imi iau motor.
Nu, nu am de gand sa mor.
De barca.

M-am saturat
De claxonat
Si de pedale de calcat.
Pe strada.

N-am sa inot
Pentru ca pot
Sa fac cu barca asta tot.
Traseul.

Si n-am sa vin
Decat putin
Sa vad din nou asfaltul plin.
 De gropi.

Sau n-am sa vin.
Chiar, nici putin.
Sa stiu ca viata mi-e un chin.
Acvatic.

Accelerez.
Nu delirez.
Analizez.
La rece.
                            Ma deplasez......... 

5 comentarii:

  1. Haioase versurile. Acuma... e pe bune treaba cu barca sau...?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, e un vis mai vechi . Numai ca va trebui sa strabat ceva sosele de fiecare data pana voi ajunge la ea, cred ca in jur de 500 de km... Si mai sunt de aranjat detalii, "parcare", grija in lipsa mea...

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, e mai complicat... intr-o perioada am avut aceasta intentie si eu, dar am renuntat... locul de depozitare, taxe, intretinere... scump. Mai sunt si vise la care trebuie sa renuntam...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu. Nu trebuie sa renuntam la vise. Totul e posibil pe lumea asta. Si mai mult sau mai putin meritam sa intram aievea in ele. Voi avea o barca.........

    RăspundețiȘtergere